جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

ماهی گیر!!

دو مرد در کنار دریاچه ای مشغول ماهیگیری بودند. یکی از آنها ماهیگیر با تجربه و ماهری بود اما دیگری ماهیگیری نمی دانست .هر بار که مرد با تجربه یک ماهی بزرگ میگرفت، آنرا در ظرف یخی که در کنار دستش بود می انداخت تا ماهی ها تازه بمانند، اما دیگری به محض گرفتن یک ماهی بزرگ آنرا به دریا پرتاب میکرد. ماهیگیر با تجربه از اینکه می دید آن مرد چگونه ماهی را از دست می دهد بسیار متعجب بود . لذا پس از مدتی از او پرسید :- چرا ماهی های به این بزرگی را به دریا پرت می کنی ؟ مرد جواب داد : آخر ماهی تابه من کوچک است !

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد شنبه 28 مهر 1386 ساعت 14:27 http://www.koobide.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید بر شما
من از وبتون خیلی خوشم اومد بنابرین مجبورم با اجازه ی شما لینکتون کنم
و از مطالبتون با ذکر منبع تو وبلا گم استفاده کنم خوشحال میشم سری هم به من بزنین

حامد یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 12:09 http://www.koobide.blogfa.com

سلام
من آپم
خوشحال میشم سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد