جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

بلیط بخت آزمائی!!!!

 

 

پارسایی ناگهان دید از تمام ثروتش محروم شده است.

می دانست خداوند در هر شرایطی به او کمک می کند. بنابراین دعا کرد : پروردگارا ، بگذار در مسابقه ی بخت آزمایی برنده شوم.

سال ها و سال ها دعا کرد و هنوز فقیر بود. سرانجام روزی درگذشت و از آنجا که مرد بسیار پرهیزگاری بود مستقیم به بهشت رفت.

هنگامی که به آنجا رسید حاضر نشد وارد بهشت شود. گفت تمام زندگی اش را مطابق با آموخته های مذهبی اش زیسته است و خداوند هرگز نگذاشته او در مسابقه ی بخت آزمایی برنده شود.
مرد با آزردگی گفت: هر قولی که به من دادی دروغ بود.

پروردگار پاسخ داد: همواره حاضر بودم در برنده شدنت کمک کنم. اما هرچه هم می خواستم کمکت کنم ، تو هرگز یک بلیط بخت آزمایی نخریدی!!! 

 

مکتوب - پائولو کوئیلو

نظرات 1 + ارسال نظر
فهیمه یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 15:33

سلام دوستم. خوبی؟ یکی دو روز سر نزده بودم. میبینم که کلی پست جدید و قشنگ گذاشتی. مرسی. خیلی خیلی قشنگ بود. انشاله موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد