جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

سفرآخرت!!!!


چه رفیقان عزیزی که بدین راه دراز

بر شکوه سفر آخرتم، افزودند

اشک در چشم، کبابی خوردند

 

قبل نوشیدن چای، همه از خوبی من می گفتند

ذکر اوصاف مرا، که خودم هیچ نمی دانستم

نگران بودم من، که برادر به غذا میل نداشت

دست بر سینه دم در استاد و غذا هیچ نخورد

راستی هم که برادر خوب است

گر چه دیر است، ولی فهمیدم

که عزیز است برادر، اگر از دست رود

و سفر باید کرد، تا بدانی که تو را می خواهند

دست تان درد نکند، 

ختم خوبی که به جا آوردید

اجرتان پیش خدا

 

عکس اعلامیه هم عالی بود، کجی روبان هم، ایده نابی بود

متن خوبی که حکایت می کرد که من خوب عزیز

ناگهانی رفتم و چه ناکام و نجیب

دعوت از اهل دلان، که بیایند بدان مجلس سوگ

روح من شاد کنند و تسلی دل اهل حرم

ذکر چند نام در آن برگه پر سوز و گداز

که بدانند همه، ما چه فامیل عظیمی داریم

 

رخصتی داد حبیب، که بیایم آنجا

آمدم مجلس ترحیم خودم، همه را می دیدم

همه آنهایی، که در ایام حیات، نمی دیدمشان

همه آنهایی که نمی دانستم،

عشق من در دلشان ناپیداست

واعظ از من می گفت، حس کمیابی بود

از نجابت هایم، از همه خوبیهایم

و به خانم ها گفت: اندکی آهسته

تا که مجلس بشود سنگین تر
سینه اش صاف نمود و به آواز بخواند
:

 

" مرغ باغ ملکوتم نی ام از عالم خاک

چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم"

راستی این همه اقوام و رفیق من خجل از همه شان

من که یک عمر گمان میکردم تنهایم و نمی دانستم

من به اندازه یک مجلس ختم، دوستانی دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
بهرنگ بینش سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 10:14 http://www.behrangbinesh.com

باز خوبه به اندازه مجلس ختم دوستانی دارد
ما همینقدر هم نداریم

simin دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 22:40

baz jayeh shokresh baghist ma adamha yek ja be ham ehsaseh khob midim .Anham be ghole shoma dar in asreh machinee

sorush جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 14:37

خیلی عمیق و زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد